برخی افراد مثل عمار در دوران حیاتشان ملاک تشخیص حق و باطل بودند و برخی از بزرگان حتی بعد از رحلتشان نیز ملاک تشخیص باقی میمانند و میتوان از دشمنان این بزرگ مردان تاریخ راه صحیح را از باطل تشخیص داد و دشمن را به خوبی شناسایی کرد و در مقابلش موضع گرفت.

چقدر یک فرد میتواند بزرگ و دست نیافتنی باشد که جبهه باطل بعد از رحلت ایشان هم دست از مخدوش کردنش برنمی‌دارد و سعی در تخریب چهره ایشان دارد ولی غافل از آنکه این افراد نه تنها در دوران حیاتشان چراغ راه در مسیرهای غبار آلود بودند بلکه بعد از رحلتشان هم همینگونه اند و همیشه مصباح و چراغ راه هستند. مَثَل آیت الله علامه مصباح یزدی از این قبیل افراد است که همیشه مصباح بود و مصباح باقی خواهد ماند و هر کس قدم در تخریب ایشان بردارد قطعا در مسیر باطل است.

علامه مصباح کسی است که در دوران غبار آلود فتنه ها شاید بتوان گفت یک تنه دربرابر غربزدگان و لیبرال ها ایستاد و از تفکر اسلام ناب دفاع کرد و با تربیت شاگران پرشمار در این مکتب سالیان سال وجودش خاری در چشم دشمنان خواهد ماند. پس بیجا نیست که دشمنان بعد از گذشت سه سال از رحلت این مجاهد نستوه عرصه فکر و علم چهره ایشان را مخدوش کنند ولی یادشان نیست که مصباح همیشه مصباح است. خوشا به سعادت ایشان که دشمنان هنوز از دست ایشان خواب راحت ندارند.

راستی چرا بعد از رحلت ایشان، دشمنان اسلام و انقلاب و روحانیت نسبت به هیچ کس چنین بغضی ندارند و کماکان ایشان را هدف قرار داده‌اند؟!

حجت الاسلام طهماسبی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *