چقدر جامعه و مردم عزیز ما آماده ظهور شده اند.این امت توان رقم زدن تمدن اسلامی را دارد.علتش را میتوان از حضور های به موقع در میدان های مختلف پیدا کرد.
در فتنه سال 1388 حدود هفت ماه طول کشید تا مردم در غبار فتنه ها راه را پیدا کنند و خود برای دفاع از انقلاب خونین اسلامی و جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شوند ،اما در فتنه های بعدی مثل دیماه 1396 یا آبانماه 1398 خیلی زود تر مسیر را پیدا کرده و خود وارد میدان شدند.

در این فتنه ها آنچه خیلی مشهود بود خیزش و پیشقدم بودن شهر مقدس قم و حوزه علمیه مقدسه اش بود.
اما در فتنه شهریور 1401 که با رمز #مهسا_امینی اتفاق افتاد و شهر مقدس قم بیشتر از چند فتنه قبلی دچار درگیری و آشوب خیابانی بود ، ولی مع الاسف حوزه مبارکه قم دچار یک #عقب_گرد و #عقب_ماندگی تاریخی شد و خیلی دیرتر از همه اقشار جامعه وارد میدان شد ،شنبه دوم مهر 1401 که آشوب ها در سرتاسر کشور به طور تقریبی و در قم به طور کامل فروکش کرده است.

وقتی بنا شد تدریس و تدرس بخشی از یک کتاب درسی اختیاری شود قلم و حنجره برخی نوای وا اسلاما سرداد ولی وقتی خون شهیدان ،انقلاب اسلامی ،پرچم ایران اسلامی و حتی بیرق عزای سید و سالار شهیدان در حال پایمال شدن و سوختن بود چرا قلم فرسایی نکردند؟!
بفرمایید فایده این #تجمع چیست؟
چرا جامعه مدرسین روز پنج شنبه که مردم زنجان و همدان و مشهد در کف میدان بودند به یاد دادن بیانیه افتاد؟!

بماند که برخی افراد حوزوی اعم از #آیت_الله_نما و #طلبه_نما ها با بیانات و پست ها و استوری های خود به این مساله دامن زدند و آتش بیار معرکه شدند.

آیا این یادآور همان تذکر رهبر عزیزمان در تاریخ 25 اسفند 1394 نسبت به #انقلاب_زدایی از حوزه علمیه قم نیست؟!
آیا این اتفاق دردناک یادآور آن تذکر رهبر عزیزمان در سال 1389 مبنی بر #آنتی_تز_انقلاب از قم نیست؟!
غبار فتنه ها میگذرد ولی آنچه میماند روسیاهی برای ذغال است.

برادر حجت الاسلام محمدجواد طهماسبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *